سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین کابل شارژر موجود در بازار را با این مشخصات خریداری نمایید

بهترین کابل شارژر موجود در بازار را با این مشخصات خریداری نمایید

 چرا کابل شارژی که میخرم دائم قطع می‌شود؟

مطمئنم که شما هم تجربه بدی از قطع شدن کابل شارژهای موجود در بازار دارید، خصوصاً کاربران آیفون که از خرید کابل‌های بی‌کیفیت بازار حسابی جان به لب شده‌اند، اما چرا این اتفاق می‌افتد؟ چطور می‌توان از تکرار این تجربه تلخ جلوگیری کرد؟ بهترین کابل شارژر آیفون موجود در بازار کدام است؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به تمامی این پرسش‌ها پاسخ دهیم .

چرا کابل‌های بی کیفیت زیادی در بازار وجود دارد؟

بهترست پیش از شروع تعریف خلاصه‌ای از کابل داشته باشیم؛ کابل شارژ وسیله‌ای برای انتقال الکتریسیته است. مس بعد از طلا بهترین رسانای برق است که به خاطر انعطاف‌پذیری بسیار بالا، بهترین گزینه برای استفاده در انواع کابل شارژر است، اما این نکته را در نظر بگیرید که مس به هیچ عنوان فلز ارزان قیمتی نیست!

 کابل شارژ مغناطیسی اندروید - ردپک

ترکیب مس با دیگر فلزها به منظور کاهش هزینه ساخت

متأسفانه بسیاری از شرکت‌های چینی تولید‌کننده کابل به منظور صرفه جویی در قیمت نهایی محصول مجبور هستند که مس را با برخی آلیاژهای ارزان قیمت ترکیب کنند و در نتیجه آن رسانایی کابل برق کاهش می‌یابد و از انعطاف‌پذیری آن کاسته می‌شود و نهایتاً گوشی و حتی خود کابل به هنگام شارژ به خاطر انتقال حجم آمپر ضعیف و غیراستاندارد داغ می‌شوند و همین موضوع باعث پایین آمدن عمر باتری و آی سی تغذیه گوشی شما می‌شود.

 

چرا نباید از کابل شارژ بی‌کیفیت استفاده کنیم؟

علاوه‌بر موارد گفته شده در بالا، گوشی دیر شارژ می‌شود و از آن مهم‌تر اینکه چون مس بکار رفته در کابل دیگر انعطاف‌پذیری استاندارد خود را ندارد پس با چندین بار خم و راست کردن در یک نقطه خاص از داخل شکسته و قطع می‌شود و این بزرگترین ضعف همه‌ی کابل‌های بی‌کیفیت بازارست که متأسفانه تعداد آن‌ها کم نیست و خیلی از خریدارها نمی‌توانند آن‌ها را تشخیص دهند. ممکن است بپرسید بهترین کابل فست شارژ موجود در بازار کدام است، در ادامه به این سوال پاسخ خواهیم داد.

 

بهترین کابل شارژر

 معرفی بهترین کابل شارژر گوشی (راهنمای خریدی بهتر) - دیجی دو

میزان شارژ غیر واقعی کابل‌های تقلبی

جالب است بدانید که حتی میزان شارژ این مدل کابل‌ها واقعی نیست و با اینکه زمان خیلی زیادی برای شارژ به شما تحمیل می‌کنند، خیلی سریع هم 100?درصد شارژ را از دست می‌کند، خیلی سریع‌تر از زمانی که با کابل اصلی گوشی خود را شارژ می‌کنید. به خصوص کابل‌های تقلبی گوشی‌های آیفون که خریداران تجربه منفی نسبت به آن دارند و متاسفانه به ‌نام کابل‌های اصلی، بسیار گران فروخته می‌شوند پس می‌توان نتیجه گرفت که پیدا کردن کابل شارژ خوب به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست!

 

راهنمای خرید کابل شارژر ؛ چطور کابل تلقبی و بی‌کیفیت را تشخیص دهیم؟

اول اینکه قطر کابل ثابت نمی‌کند که ضخامت مس بیشتر بوده و این موضوع خود می‌تواند روشی برای فریب دادن شما باشد.

دوم اینکه کابل‌های جنس ضعیف معمولاً خیلی خشک هستند و از پلاستیک و یا فلزهای بازیافتی و بی‌کیفیت ساخته می‌شوند که با کمی دقت راحت می‌توانید آن‌ها را تشخیص دهید.

سوم هم اینکه محل اتصال کابل‌های بی‌کیفیت و سری‌های آن‌ها بسیار ضعیف هستد و به ‌راحتی از هم جدا می‌شوند.

چهارم اینکه چیزی به نام کابل اصلی رو کارتنی وجود ندارد، مخصوصاً کابل اصلی آیفون که اصلا در بازار وجود ندارد و همه کابل‌های بازار؛ چه خوب چه بد، همه و همه فیک بوده و منطقی هم نیست که باور کنیم کسی آیفون 40 میلیون تومانی بخرد و کابل آن را جدا بفروشد.

و پنجم اینکه بعضی از این کابل‌ها حتی سیم انتقال دیتا ندارند و نمی‌توانید با آن‌ها به کامپیوتر وصل شوید، زیرا سازنده همین جا هم در فکر صرفه‌جویی بوده است.

 

خبر بد اینکه بیشتر کابل‌های موجود در بازار از همین دسته هستند و خبر خوب اینکه ما قصد داریم یک محصول خاص را معرفی کنیم که به طرز عجیبی باکیفیت است و در حال حاضر بهترین مارک کابل شارژر موبایل در بازار ایران محسوب می‌شود.

 راهنمای خرید کابل شارژ گوشی - بهترین کابل شارژر برای موبایل | استایل آپ

بهترین کابل شارژر موجود در بازار کدام است؟

یک کابل استثنایی که اگر اغراق نباشد، سازنده ادعا کرده که با آن می‌توانید ماشین هم بوکسل کنید، حال نه با یک کابل، اما آنقدر باکیفیت است که با سه کابل در کنار هم می‌توانید ماشین هم بوکسل کنید.

 

راهنمای خرید کابل شارژر

 

یک محصول فوق‌العاده ظریف با بافت‌های فلزی محکم که نه تنها آن را جذاب کرده بلکه مانع خم شدن کابل در یک نقطه مشخص می‌شود تا کابل به مرور زمان نشکند، کاملاً انعطاف‌پذیر است و با جنس مس و متریال عالی که تا مدت زمان زیادی کارآمد خواهد بود خصوصاً سوکت‌های باکیفیتش جایی برای نگرانی باقی نمی‌گذارد و هرکسی با دیدنش به سادگی تشخیص می‌دهد که این کابل با بقیه کابل‌ها فرق دارد.